Web Site

21 Kasım 2011 Pazartesi

Sol Yanım Acıyor Anne - Ayla Aydemir / Ayla Aydemir kitapları

Ayla Aydemir / Ayla Aydemir kitapları
Beyza KitapEdebiyat-Şiir - Genel Edebiyat - Şiir - Genel

 10,00 - TL
 % 35
 6,50 - TL


Temin süresi : İş Günüdür!




www.kitapdunyam.com



Sol Yanım Acıyor Anne kitabı hakkında açıklama: 
Senin adın geçince sol yanım acıyor anne
Hiç bir şey yutamıyorum
Bazende dayanamayıp ağlıyorum
Kağıda da böyle yazamam ya anne
Ben gidiyorum anne.
Toprağını öpeyim, sende rüyama gel beni öp
Ama mutlaka gel anne
Sen rüyama gelmeyince,
Sol yanımın acısıyla uyanıyorum anne
İşte tam şurası
Sol yanım çok acıyor anne


Sol Yanım Acıyor Anne | Ayla Aydemir kitabı ile ilgili yorumlarınızı yazabilir, sosyal medyada arkadaşlarınızla paylaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder